RCJ 2024 - Simulácia - "HTL": Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Galéria Robotov
Značka: manuálne vrátenie
 
(15 medziľahlých úprav od rovnakého používateľa nie je zobrazených.)
Riadok 1: Riadok 1:
[[RoboCup Junior Slovensko 2024|naspäť na zoznam tímov RCJ 2024]]
[[RoboCup Junior Slovensko 2024|naspäť na zoznam tímov RCJ 2024]]


= Názov tímu =
= "HTL" =


'''Škola/klub:''' ''Stredná priemyselná škola elektrotechnická, Prešov''
'''Škola/klub:''' ''Stredná priemyselná škola elektrotechnická, Prešov''
Riadok 12: Riadok 12:
=== Predchádzajúca história softvéru ===
=== Predchádzajúca história softvéru ===


Software sme vyvinuli tento rok.
Keďže je tento rok naším prvým súťažným, žiadny predošlý softvér , na ktorý by sme mohli nadviazať nemáme, všetko sme vyvinuli tento rok.


=== Softvér ===
=== Softvér ===


* [[Media:moj_robot_softver.zip|moj_robot_3D_softver.zip]] (v zip-súbore uveďte README.TXT alebo nejaký stručný popis)
Softvér je navrhnutý na čo najefektívnejšie zmapovanie prostredia a hľadaní wall-tokenov. Robot je naprogramovaný na dôrazné prehľadanie, mapovanie všetkých častí a následné spracovanie a odoslanie mapy.
* alebo linka na github [https://github.com/Robotics-DAI-FMFI-UK/kucur-v-cizmach kocúr v čižmách]
 
=== Hardvér ===
 
2x Kolesá, 3x Kamery, GPS, Gyro, LiDAR


=== Fotodokumentácia ===
=== Fotodokumentácia ===
Riadok 23: Riadok 26:
[[Image:robot1.png|400px]]  
[[Image:robot1.png|400px]]  


[[Image:robot2.png|500px]]
[[Image:robot2.png|400px]]
 
[[Image:robot3.png|600px]]
 
[[Image:robot4.png|700px]]
 
=== Videodokumentácia ===
 
ak chcete, môžete vložiť aj youtube videá, použite nasledujúci spôsob:


=== Iné ===
[[Image:robot3.png|400px]]


* pridajte čokoľvek ďalšie, čo chcete pridať, testy, merania a pod.
[[Image:robot4.png|400px]]
* túto šablónu si podľa potreby upravte


__notoc__
__notoc__

Aktuálna revízia z 07:52, 7. marec 2024

naspäť na zoznam tímov RCJ 2024

"HTL"

Škola/klub: Stredná priemyselná škola elektrotechnická, Prešov

Kontakt: hric@spse-po.sk

Kategória: Erebus


Predchádzajúca história softvéru

Keďže je tento rok naším prvým súťažným, žiadny predošlý softvér , na ktorý by sme mohli nadviazať nemáme, všetko sme vyvinuli tento rok.

Softvér

Softvér je navrhnutý na čo najefektívnejšie zmapovanie prostredia a hľadaní wall-tokenov. Robot je naprogramovaný na dôrazné prehľadanie, mapovanie všetkých častí a následné spracovanie a odoslanie mapy.

Hardvér

2x Kolesá, 3x Kamery, GPS, Gyro, LiDAR

Fotodokumentácia

Robot1.png

Robot2.png

Robot3.png

Robot4.png